Wednesday 8 November 2017

Tape reading forex trading


Czytanie z taśmy: jak zacząłem się uczyć Tape Myślałem, że może zainteresować się krótką historią tego, jak poznałem taśmę i zakochałem się w niej. Jedną z książek, którą zawdzięczam mojemu pierwszemu kontaktowi z taśmą, jest Reading Tape i Market Taktyka Humphreya Neilla. Jako nowy przedsiębiorca ta książka była moją biblią w handlu. Studiowałem także prace Jesse'ego Livermore'a i Richarda Wyckoffa. Tym, co mnie zainteresowało, było to, że wszyscy trzej kupcy mieli jedną wspólną cechę. Byli świetnymi czytelnikami taśmy. Wtedy. taśma była taśmą klejącą. W Reminiscence Of Stock Operator, Jesse Livermore nauczył się czytać taśmy w młodym wieku, pracując w sklepie z wiadrami. Po prostu patrzył na ceny i robił notatki. W końcu zaczął dostrzegać wzory i punkty wsparcia i wytrzymałości z taśmy. To dało mu niesamowitą przewagę jako przedsiębiorca. Historia Jesse'ego Livermore'a była dla mnie prawdziwą inspiracją. Książki do czytania z taśm są bardzo ograniczone. ale pojechałem na misję, aby dowiedzieć się wszystkiego o taśmach. Wtedy postanowiłem zaprogramować mój mózg, by szukać wzorów na taśmie. Użyłem prostego wykresu słupkowego w czasie rzeczywistym tylko z czasem sprzedaży i patrzyłem na niego przez wiele miesięcy. Przez pierwszy miesiąc lub dwa. Byłem całkowicie nieświadomy. Nie miałem pojęcia, co taśma mi mówi, a ja byłem całkowicie przekonany, że nie można wymienić taśmy. W tym czasie było zbyt szybko, aby przeczytać i zastanawiał się, jak każdy może śledzić wszystkie te odciski. W trzecim i czwartym miesiącu zacząłem dostrzegać drobne wskazówki na taśmie. Zacząłem widzieć, jak kupowano duże partie, a następnie sprzedano kilka kleszczy później. To było dla mnie fascynujące, ponieważ widziałem teraz innych handlarzy. Na przykład, zobaczyłbym 100 partii zakupionych na żądanie, a następnie sprzedałam 3 ticks później na licytacji. Wtedy założyłem, że ten 100-tysięczny kupiec może pomyśleć, że jest w błędzie, stąd powód sprzedaży. Byłem zaskoczony, że cena jest odwrotna od tej informacji. Zacząłem podążać za dużymi partiami. Sądziłem, że ci wielcy kupcy wiedzieli, co robią, i postanowili, że mogę zyskać, jeśli tylko pójdę ich śladem. W ciągu pół roku udało mi się zidentyfikować wiele różnych rodzajów wskazówek na taśmie. Zacząłem skupiać się na taśmach do czasu moich wejść i wyjść. Zacząłem też dostrzegać osobowość rynku za pomocą taśmy i pyschologii tradera z taśmy. Mieszanina zieleni i czerwieni (bid i ask) na taśmie wskazywała na brak przekonania, które doprowadziło do załamania rynku. Na popularnym rynku taśma była bardziej zielona lub bardziej czerwona. Zacząłem także zwracać uwagę na przepływ taśmy. Zgodnie z trendem taśma szybko się toczy. Gdy taśma zacznie się zatrzymywać, rynki zazwyczaj będą zatrzymywać się, a nawet odwracać. Następnie zastosowałem słynną teorię pudełek Nicholas Darvas do czytania na taśmie. Brzmi dziwnie, ale teoria skrzynek jest bardzo podobna do profilu rynkowego z miejscami docelowymi o wyższej wartości. Teoria pudełek pokazuje po prostu, jak cena będzie podróżować w zakresie lub polu. gdy się zepsuje, przejdzie do nowego pola lub obszaru wartości. To, czego nie chcesz zobaczyć, to cena za przełamanie pola, a następnie powrót do poprzedniego pola. Z taśmą szukam odrzucenia ceny lub tego, co niektórzy handlowcy nazywają quottokenquot. Token stał się górnym punktem w polu i dolnym punktem w polu. To było ściśle krótkoterminowe. (krótkookresowo, jak w sekundach) Jeśli taśma przełamała się powyżej tokena, nie chciałam widzieć odbitek z poprzedniego nawiasu. Ta koncepcja stała się kluczowym elementem moich umiejętności czytania na taśmie. W 2006 roku przeczytałem książkę Johna Cartersa, Mastering The Trade. Podobało mi się to szczególnie dlatego, że byłem handlowcem opartym na punktach obrotowych. Postanowiłem sprawdzić jego stronę internetową i wziąłem darmowy okres próbny na tydzień. Po raz pierwszy usłyszałem o Hubert Senters, który był także świetnym czytelnikiem taśm. Miałem okazję obejrzeć niektóre z tych taśm wideo. (są przy okazji wspaniale) Zastosowałem niektóre z jego technik do moich umiejętności czytania na taśmie, takich jak: obserwowanie podstawy i bliższej obserwacji przepływu taśmy. Wpadłem też na pomysł rozdzielenia taśmy na dwie kolumny, aby odfiltrować małych handlarzy od wielkich handlarzy. (bardzo przydatne w moim odczuciu) Minęły już ponad 3 lata, odkąd zacząłem używać taśmy. Zajęło mi trochę czasu, aby naprawdę to zrozumieć, ale naprawdę wierzę, że czytanie na taśmie daje niesamowitą przewagę w handlu. Nawet w moim trzecim roku jako czytnik taśmy nauczyłem się nowych rzeczy z taśmy, takich jak identyfikacja fałszywych wybuchy. Przyzwyczaiłam się też robić zdjęcia na taśmę, a potem przypomnieć sobie, czy jest więcej kupujących lub sprzedających. Pomaga mi to zrozumieć podaż w stosunku do popytu, a więc kierunek na rynku. Początek: odczyt taśmy i rynek walutowy Odczyt taśmy i rynek walutowy Cześć Co to jest odczyt taśmy i jak można go wykorzystać do handlowania na rynku Forex W MetaTrader w Marketwatch, kiedy wybieram parę, a następnie kliknij quotTick Chartquot Widzę linię. Czy inwestorzy rzeczywiście używają tej linii (tylko głównie) do prowadzenia transakcji, które przeszukałem na amazon, książek na ten temat i stwierdziłem, że: 1. Techniki czytania z taśm przez Vadym Graifer i Christopher Schumacher 2. Badania w czytaniu taśmy przez Richarda D. Wyckoffa 3. Tape Reading Tactics rynku przez Humphrey B Neill Czy ktoś może dać mi rekomendację Dzięki Rafael Hi Co to jest czytanie taśmy i jak można go używać do handlu forex Czytanie taśmy jest starym terminem giełdowym od czasów maszyn z kleszczami, które wypluwają mile i milę taśmy papierowej pokazujące cenę i objętość dla każdego sprzedawanego towaru. W tamtych czasach było to najbardziej zbliżone do informacji dostępnych w czasie rzeczywistym dla większości handlowców. Czytanie taśmy zasadniczo oznaczało badanie akcji cenowej (wraz z informacją o wolumenie obrotu). Na rynku forex wielu z nas polega na akcji cenowej jako na naszym głównym źródle informacji. Ale czytamy go z wykresów, zamiast taśmy i objętości nie jest jednym z mierników dostępnych dla klienta detalicznego rynku Forex. Istnieje wiele informacji na temat tego Forum na temat handlu cenami akcji, a także niektórych ożywionych debat (i walk) pomiędzy przedsiębiorcami, którzy polegają na akcji cenowej a przedsiębiorcami, którzy polegają na wskaźnikach. Zrób trochę wyszukiwania, a znajdziesz dziesiątki postów na te tematy. Oto fragment artykułu napisanego przez Lindę Raschke o czytaniu taśmy i akcji cenowej: quotWięcej informacji na temat działań związanych z cenami rynkowymi i odczytaj sygnały, jakie daje. Może to stać się ścisłą dyscypliną samą w sobie, a wynikiem będzie większa pewność, że handel jest lub nie działa. Odczytanie taśmy dawno temu odnosiło się do praktyki studiowania staromodnej taśmy i monitorowania cen, objętości i fluktuacji, aby przewidzieć natychmiastowy trend. (Nie oznacza to, że musisz czytać ceny przewijające się u dołu ekranu w CNBC) Czytanie z taśmy to nic innego jak monitorowanie aktualnej akcji cenowej i pytanie: czy cena idzie teraz w górę lub w dół? nie ma to nic wspólnego z analizą techniczną i wszystkim, co ma związek z utrzymaniem otwartego umysłu. Jeśli nauczysz się podążać za ceną, będziesz dwa kroki przed grą, ponieważ cena jest szybsza niż jakakolwiek pochodna. Być może słyszałeś powiedzenie: jedyna prawda to aktualna cena. Twoja praca jako przedsiębiorcy stanie się dziesięć razy łatwiejsza, gdy zaakceptujesz to. Oznacza to ignorowanie wiadomości, opinii i osobistych uprzedzeń. (Źródło: eTalkForex, 14 czerwca 2006 r.) Join Date Feb 2009 Lokalizacja Israel Posts 38 Hi Clint Dziękuję za odpowiedź, która pomogła wyjaśnić pewne kwestie. Po zapoznaniu się z "Technikami czytania z taśm" Vadyma Graifera i Christophera Schumacherquota widzę, że on także stosuje akcję cenową, jak powiedziałeś, a nie linię kleszczową. Thanks Rafael Posting Permissions Wszystkie czasy w strefie GMT -4. Teraz jest 10:37. Dowiedz się, jak handlować na rynku Forex. BabyPips to przewodnik dla początkujących na temat handlu na rynku Forex. Twoje najlepsze źródło edukacji Forex w Internecie. Prawa autorskie 2005-2018 BabyPips LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. "Niektórzy ludzie marzą o sukcesie, a inni budzą się i pracują nad tym." "Czytanie, jak słaba umiejętność czytania taśm, sabotaż, Detaliczny zysk przedsiębiorcy Wiesz i wiem, że wszyscy twoi konkurenci (zwłaszcza instytucje) bezwzględnie szukają tego samego: przewagi. Odczytywanie taśmy jest jedną z takich zalet. Nie chcąc pozostać w tyle, czytasz wszystkie książki, bierzesz udział w zajęciach, oglądasz niezliczone filmy z YouTube'a i siedzisz w salach handlowych z tymi, którzy wydają się, że dotykanie numerów taśm przez Midasa zapewnia stały przepływ zamówień. Ale nadal, Fat Paydays From Tape Reading Elude You Everyone mówi ci, że czytanie taśmy to tylko akcja ceny wykresu. Więc zakopujesz się w wykresach świecznikowych. Może nawet bawisz się z listą zamówień i listami sprzedaży, żeby zrozumieć, o co w tym wszystkim chodzi. Mimo to, wszystko to jak czytanie greckiego. To kiedy rozwidnisz kilka tysięcy dolarów za wskaźnik przepływu zamówień, modlisz się, powiesz, kiedy nacisnąć spust na twoje transakcje. Ale nie bierze pod uwagę potwornego wpływu instytucji na każdy twój ruch. Mamy nadzieję, że zdajesz sobie z tego sprawę, zanim ty i twoje konto znowu zostaniecie wyczerpani. Większość ludzi nie. Może to być trochę pocieszające, ale zdarza się to dziesiątkom tysięcy sprzedawców detalicznych na co dzień. Co naprawdę musisz wiedzieć o czytaniu taśmy Musisz być w stanie czytać i poprawnie interpretować zapytania ofertowe we wszystkich warunkach zamówienia w książce zamówień. Musisz zrozumieć wielkość transakcji w kontekście ceny. Musisz wiedzieć, który wolumen handluje na jakim poziomie cen. Musisz być w stanie odcyfrować rodzaj głośności na każdym poziomie. Musisz wiedzieć, kto naprawdę zainicjował i kontroluje handel (większość detalistów płaci drogo za to, że oderwała od tego wzrok). Samodzielne studiowanie każdego z nich będzie bezużyteczne. Musisz opanować sposób, w jaki wszyscy pracują razem, aby konsekwentnie korzystać z przepływów zamówień. Skróty zawsze kosztują więcej niż uczenie się tych podstawowych zasad W naszym błyskawicznym gratyfikacji, świecie gotowości do wiedzy, nigdy nie było łatwiej, aby inwestorzy ukołysali fałszywe poczucie pewności co do umiejętności czytania na taśmie. Prowadzi to do próbowania bezowocnych skrótów, takich jak: Skupianie się tylko na interesujących częściach i ważnych, nie interesujących częściach i danych, których nie rozumiesz. Przypinanie nadziei na jednej złotej metodzie lub narzędziu. Korzystanie z pojedynczych metod i wskaźników niezwiązanych z całym systemem na wszystkich rynkach. Szuka doskonałych warunków rynkowych, zamiast wiedzieć, jak wykorzystać to, co oferuje rynek. Co naprawdę musisz zrobić Z ostatnich 3 metod odczytu taśmy, które wypróbowałeś, ile z nich sprawiło, że poczułeś się bardziej zdezorientowany, niż kiedy zacząłeś Jeden Dwa Wszystkie trzy Dołącz do klubu. Spójrzmy prawdzie w oczy, jeśli te metody sprawią, że będziesz całkowicie pewny swojej taśmy, nie będziesz na tej stronie. Jeśli wyczujesz, że umiejętności czytania na taśmie powstrzymują Cię od generowania stałych zysków z przepływu zamówień, o których wiesz, że są możliwe, natychmiast skorzystasz z czytania taśmy od podstaw. Nasz mini-kurs do nauki czytania jest świetnym miejscem do rozpoczęcia. Zaczniesz się uczyć, jak rozwiązać wiele problemów wymienionych na tej stronie, takich jak: jak rozpoznać bidask, kto kontroluje handel blokowy, jakie wykresy footprintowe powodują, że nierównowaga objętości jest twoi nowi najlepsi przyjaciele. Jeśli już ukończyłeś ten kurs, dostępny jest też bezpłatny mini-kurs dotyczący Analizy podstaw zamówienia i profilu rynku. Traders Innovation LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone Traders Innovation LLC 228 Park Ave S Nowy Jork NY, 10003 USA CFTC REGUŁA 4.41 - HIPOTETYCZNE LUB SYMULOWANE WYNIKI WYNIKÓW MAJĄ PEWNE OGRANICZENIA. WYOBRAŹ SIĘ DO RZECZYWISTEGO REJESTRACJI WYDAJNOŚCI, SYMULACJA WYNIKÓW NIE REPREZENTUJE RZECZYWISTEGO TRADINGU. RÓWNIEŻ OD OKRESU, W JAKI SPOSÓB TRADY NIE ZOSTAŁY ZOSTAŁY WYKONANE, REZULTATY MOGĄ MIEĆ PONIŻSZE KOMPENSOWANIE W ZAKRESIE WPŁYWU, JEŚLI JAKIEKOLWIEK, NA NIEKTÓRE CZYNNIKI RYNKOWE, TAKIE JAK BRAK PŁYNNOŚCI. SYMULACJA PROGRAMÓW HANDLOWYCH W OGÓLNYM ZAKRESIE PODLEGA WPŁYWIE NA FAKT, KTÓRY ZAPROJEKTOWANO Z KORZYŚCIĄ HINDSIGHT. NIE ZAPEWNIA ŻADNEGO OŚWIADCZENIA, ŻE WSZELKIE RACHUNKI BĘDĄ PRAWDOPODOBNIE OSIĄGNĄĆ ZYSK LUB STRAT PODOBNE PODCZAS TYCH OSÓB. PRZEPISY RZĄDU WYMAGAJĄ UJAWNIENIA INFORMACJI, W KTÓRYCH MOGĄ ZOSTAĆ WYKONANE PRACE POMIĘDZY HANDLEM I METODAMI HANDLOWYMI NA TEJ STRONIE INTERNETOWEJ, ALE POPRZEDNIE WYNIKI NIE SĄ NIEZBĘDNE WSKAZUJĄCE PRZYSZŁE WYNIKI. PODCZAS POTENCJAŁU ZYSKÓW JEST TAKŻE OGROMNE RYZYKO UTRATY. STRATA PONIESIONA W ZWIĄZKU Z HANDLOWĄ FUTURY UMÓW, ZAPASÓW, OPCJI LUB FOREXU MOŻE BYĆ ZNACZĄCA. NALEŻY DOKŁADNIE ZWRACAĆ UWAGĘ, CZY TAKIE TRADING MOŻE ODPOWIEDNIE DLA CIEBIE W ŚWIETLE TWOJEGO STANU FINANSOWEGO, GDY WSZYSTKIE SPRZECIWANE TRAKTOWANIE JEST ZACHODNIE RYZYKO I POWINNY BYĆ ZOBOWIĄZANE TYLKO PRZEZ OSOBY INDYWIDUALNE ODPOWIEDNIM KAPITAŁEM RYZYKA. NINJA ORDER FLOW TRADER (NOFT), NINJAORDERFLOWTRADER, NOFT-TRADERS, NOFT-TRADERS, INSTITUIONAL EDGE SYSTEM, IES, INSTITUTIONALEDGESYSTEM, FOREX ALPHA, NAKED PAIRS, FOREXALPHA, TRADERS INNOWACJA HANDLOWA LLC NIE OFERUJEMY PORADNICTWA LUB REKOMENDACJI. WSZYSTKIE INFORMACJE NA TEJ STRONIE SĄ DOSTARCZANE WYŁĄCZNIE DO CELÓW EDUKACYJNYCH, A NIE OFERTA ANI ZALECAŃ DLA HANDLOWEGO PRZYSZŁOŚCI UMÓW, ZAPASÓW, OPCJI LUB FOREXU.

No comments:

Post a Comment